MĘSKI ŚWIAT

Na rynku pojawił się ekskluzywny przewodnik po męskim świecie. Jak zapewniają twórcy Esquire Polska, magazyn skierowany jest do inteligentnych czytelników, którzy cenią sobie dziennikarstwo na najwyższym poziomie. Znajdziemy tam teksty o sztuce, najnowszych technologiach, sporcie. W Stanach Zjednoczonych pierwowzór polskiego Esquire to symbol ambitnego męskiego pisma.news_48070_1425284628_big2

Czy Esquire zdobędzie czytelników na rynku polskim? Magazyn adresowany jest do osób, które wciąż jeszcze chcą się rozwijać, poznawać świat i odkrywać jego nowe odcienie. Esquire został uszyty na miarę, czyli zgodnie z parametrami polskiego mężczyzny. To trudny rynek i jeszcze nie do końca odkryta grupa społeczna.

Cena przynależności do ekskluzywnego męskiego świata to miesięcznie 11,90zł.  Niektórzy idą o krok dalej i twierdzą, że Esquire to odpowiednik Harper’s Bazaar. Świadomość mężczyzn i ich zainteresowanie modą rośnie. Ostatnio rozgłos zyskał przystojny Ekskluzywny Menel. To oksymoroniczne zestawienie w nazwie bloga Kamila Pawelskiego bardzo mi się podoba. Jego blog wzbogaca jeszcze wciąż skromną męską blogosferę. Można zauważyć też coraz większą aktywność polskich marek skierowanych do płci męskiej: Bytom, Próchnik, Rage Age.

 

indeks